Właścicielem strony internetowej sklepu Hydroogród jest firma Hydroogród Grzegorz Dyja siedzibą w Warszawie przy ul. Prawniczej 64  wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej dn. 28. 05. 2009 r pod numerem 201369,   NIP: 5260051066 , REGON: 010502001

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

Adres do odesłania towaru: Hydroogród Grzegorz Dyja Prawnicza 64, 02-495 Warszawa.

Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres Hydroogród Grzegorz Dyja Prawnicza 64, 02-495 Warszawa lub w formie mailowej na adres: lp.dorgoordyhnull@orgella

 

1. Warunki realizacji

  1. Sklep Internetowy Hydroogród oferuje wyłącznie sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie na stronach internetowych sklepu. Ceny podane w ofercie są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT.
  2. Złożenie zamówienia poprzez pocztę elektroniczną lub telefonicznie równoznaczne jest z akceptacją zasad obowiązujących w korzystaniu ze sklepu internetowego Hydroogród.
  3. Przed złożeniem zamówienia w razie zapytań mogą Państwo skorzystać z naszej pomocy.
  4. Zamówienia przyjmowane są codziennie z wyjątkiem dni świątecznych.
  5. Warunkiem koniecznym dla złożenia zamówienia w sklepie jest poprawne i prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia z podaniem swoich danych osobowych i adresowych tj. imię i nazwisko, kod i miejscowość, ulica i numer domu, adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego (telefonu komórkowego). W przypadku wykrycia nieprawidłowości danych zamówienie zostanie usunięte.
  6. Zamówienia będą potwierdzane e-mailem lub telefonicznie w ciągu 48 godzin. Jeżeli w tym czasie nie otrzymają Państwo potwierdzenia zamówienia oznacza to, że nie dotarło ono do sklepu i wtedy należy się z nami skontaktować telefonicznie. Prosimy nie dokonywać wpłat przed otrzyamniem potwierdzenia przyjęcia zamówienia ze strony sklepu www.
  7. W przypadku, gdy będzie niemożliwe nawiązanie kontaktu z klientem telefonicznie lub adres e-mail będzie nieprawidłowy zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zamówienia.
  8. Minimalna wartość zamówienia to kwota 50zł. W przypadku zamówienia poniżej 50zł klient zapłaci dodatkową kwotę (w wysokości 10zł) pokrywającą koszt pakowania.
  9. Istnieje możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia.
  10. W przypadku złożenia zamówieni z opcją wystawienia faktury prosimy koniecznie zaznaczyć w zamówieniu potrzebę jej otrzymania. Powyższą informację należy wpisać w “informacje dla sprzedawcy” podając wszelkie niezbędne do wystawienia faktury Vat dane firmy. Nie otrzymania przez sklep www informacji skutkuje automatycznym wystawieniem paragonu załączanym do przesyłki.

2. Koszty i sposób wysyłki towaru

  1. Koszty wysyłki zamówionego towaru pokrywa klient. Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy spedycyjnej w/g ich stawek brutto (koszt transportu z ubezpieczeniem + koszt pobrania) oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej również w/g ich stawek (koszt transportu + koszt pobrania). Uwaga: Pocztą wysyłamy paczki tylko do 6kg. Wybór sposobu dostarczenia towaru należy do klienta.
  2. Stawki za przesłanie paczki:
    KURIER koszt transportu:waga do 30kg – 22 zł
    powyżej 30kg – 22 zł + 9zł za każdy następne rozpoczęte 10 kilogramów,
    paleta (do 100kg) -136zł
    plus koszt pobrania pieniędzy: kwota pobrania do 3500zł – 9 zł, powyżej 3500zł 1% wartości pobrania.
    Paczki niestandardowe stawka + 50%.
  3. Poczta Polska
    koszt transportu:waga do 2kg -17zł,
    do 5kg -19zł,
    do 10kg -27zł
  4. Koszt pobrania pieniędzy: do 1000zł – 4,00zł, powyżej 1000zł – 0,5% wartości.
  5. W przypadku, gdy zamówienie przekracza kwotę 4000zł (przy kilku asortymentach) koszty przesyłki pokrywa sprzedawca, tj. Hydroogród (z wyjątkiem folii do oczek wodnych, basenów i podłoża)
  6. Towar dostarczany jest do klienta w dni robocze od poniedziałku do piątku pod adres wskazany w zamówieniu.
  7. Zamówienie może być także odebrane osobiście przez klienta w siedzibie firmy Hydroogród na ul. Prawniczej 64 w Warszawie, po wcześniejszym zgłoszeniu takiego faktu u operatora, w przeciwnym razie klient zostanie obciążony kosztem związanym z pakowaniem zamówionego towaru.

3. Czas realizacji

  1. Wysyłki zamówień realizowane będą dwa razy w tygodniu (w poniedziałki i czwartki) w zależności od stanów magazynowych.
  2. Jeżeli w zamówieniu znajdują się towary, których chwilowo nie ma w magazynie, to na życzenie klienta możemy zrealizować zamówienie z pominięciem brakujących pozycji lub wysłać całe zamówienie w terminie późniejszym (po dotarciu towaru do magazynu).
  3. W przypadku braku możliwości realizacji dostawy (w części lub całości) w terminie 30dni od daty jego złożenia zamówienie ulega unieważnieniu.
  4. Jeżeli wystąpi zmiana w zamówieniu towaru (już po jego przesłaniu do nas), to termin realizacji ulegnie wydłużeniu o ostatnią modyfikację.
  5. W przypadku zmian cen, przez producenta lub na skutek zmian kursów walut, w trakcie realizacji zamówienia klient zostanie o tym poinformowany i będzie mógł dokonać zmiany zamówienia.
  6. Przesyłki dostarczane są do klienta w ciągu około 24 godzin za pośrednictwem kuriera lub w około 2-3dni Poczta Polska od momentu wysłania.
  7. Sklep internetowy Hydroogród nie ponosi odpowiedzialności za terminowość dostaw przesyłek realizowanych przez firmy przewozowe (od czasu wysłania do dostarczenia).

4. Warunki płatności

  1. Za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od kuriera.
  2. Przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata)
  3. Gotówką, kartą płatniczą lub kredytową  przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu,
  4. Kartą płatniczą lub przelewem online za posrednictwem serwisu PayU – po otrzymaniu potwierdzenia z serwisu PayU.

5. Gwarancje, zwroty i reklamacje

  1. Sprzedający udziela nabywcy gwarancji na towary w/g wytycznych producenta lub importera.
  2. Klientowi przysługuje możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego przyjęcia, z wyjątkiem towarów sprowadzonych lub wykonanych na specjalne życzenie klienta. Odstąpienie winno nastąpić przez złożenie oświadczenia pisemnego dołączonego wraz z dokumentem zakupu i ewentualnie gwarancją, do zwracanego produktu. Wzór oświadczenia – pobierz.
  3. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użycia i musi być zwrócony niezmieniony, w oryginalnym opakowaniu wraz z gwarancją i instrukcją obsługi i dowodem zakupu, na koszt kupującego do siedziby naszej firmy (Warszawa ul.Prawnicza 64) nie później niż w terminie 14 dni. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
  4. Zwrot pieniędzy za towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych, po otrzymaniu przez nas towaru, na wskazany przez klienta numer konta.
  5. W przypadku jakichkolwiek reklamacji prosimy powiadomić nas o tym fakcie telefonicznie bądź poprzez e-mail w ciągu 7 dni, a wadliwy produkt należy przesłać na nasz adres lub na adres zamieszczony na karcie gwarancyjnej (dotyczy producentów polskich) dołączając kartę gwarancyjną. O terminie rozpatrzenia reklamacji przez producenta lub importera klient zostanie powiadomiony.
  6. Nie będziemy przyjmować przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.
  7. Firma Hydroogród nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru podczas transportu (prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, zwłaszcza jeśli na opakowaniu zbiorczym widnieją ślady jakiegokolwiek uszkodzenia). W przypadku zaistnienia takiego faktu należy sporządzić protokół uszkodzeń.

6. Informacje pozostałe

  1. Cennik na naszej stronie internetowej nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym.
  3. Wszystkie dane osobowe klienta podlegają ochronie zgodnie z “Ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych” i będą służyć wyłącznie do realizacji zamówień.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
  5. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.